The Sims 2.cz - komunitní centrum o simících

Speciál o hře Spore Informace o novém datadisku

Rozhovor s tvůrci StrangerHoodu

GameSpy: Gratulujeme k rozjetí nového seriálu. Strangerhood má teprve dvě epizody. Jaká zatím byla odezvda diváků?

Matt: Děkujeme. Odezva byla vskutku skvělá. Dokonce i od rodičů. (přestože nesnáší všechno co dělám).
Gus: Byla převážně kladná. Jsme rádi že lidé přijmuli i projekt, který se tak zásadně liší od předchozího.
Geoff: Moje máma Strangerhood nesnáší. Nesnáší i mě. Stydím se za to.


GameSpy: Oblíbili si nový seriál i fanoušci předchozího seriálu a nebo máte převážně nové publikum?

Matt: Hodně předchozích fanoušků si oblíbilo i nový seriál. Ale je skvělé sledovat nové fanoušky, kteří objevili naši stránku až teď. Ať už díky fanouškům The Sims 2 a nebo fanouškům Strangerhoodu. Překvapivě, zarytí fanoušci The Sims 2 a zarytí fanoušci Halo, jsou poněkud odlišný typ lidí. Běžte se přesvědčit do fóra.
Gus: Je tu rozhodně spousta společných fanoušků. Rád čtu maily od lidí co píší jak se jim Strangerhood líbí a že Red vs Blue je taky dobrý.


GameSpy: Tvořili by jste Strangerhood i bez podpory EA?

Matt: Strangerhood byl jeden z několika návrhů nad kterými jsme již nějakou dobu přemýšleli. A když jsme na E3 poprvé uviděli The Sims 2, uvědomili jsme si, že by perfektně vyhovovalo pro náš příběh. EA si naštěstí myslelo totéž.
Gus: Neustále sledujeme vycházející hry. Jestli by některá nebyla vhodná pro vyprávění jiného příběhu než který zrovna tvoříme. The Sims 2 bylo právě hrou, která nás velice zaujala. A když jsme měli možnost si ji pořádně prohlédnout v květnu na E3, uvědomili jsme si, že by byla perfektní pro to co plánujeme.


GameSpy: Takže jste velcí Sims fanoušci?

Matt: Rozhodně. A taky celé Sim série. Stále mám co dělat abych dohnal spánek, který jsem zameškal při hraní SimCity před mnoha lety.
Gus: Samozřejmě. Před několika lety vytvořil Burnie pomocí starých Sims dům a nastěhoval do něj většinu svých přátel (většina z nich teď dělá na našich seriálech) a nechal je žít obyčejné životy. Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem uhořel, když jsem se pokoušel upéct koláč. Od doby co mě hra zabila, nejsem tak žhavý fanoušek.
Geoff: Gus dodnes neumí péct koláče. Má z toho panickou hrůzu.


GameSpy: Zhruba kolik lidí na seriálech pracuje?

Matt: Deset. Plus dvě kočky. Taky nějaká zvěřina. Nedávno jsme v popelnici našli pásovce. Pocházíme z vesnického prostředí.
Gus: Je nás jen pár. Nejpracovitější lidé jsou: Burnie, Matt, Geoff, Gus, Jason a onen pásovec.
Geoff: Pásovec je mírně tvrdohlavý. Mám dojem že mě nemá rád.


GameSpy: Musí být namáhavé pracovat na dvou projektech najednou. Rozrůstá se Váš tým?

Matt: Naše řady se poslední dobou mírně rozrůstají. Hlavně proto že nestíháme téměř nic jiného než jíst a hrát hry. Tvorba dvou seriálů je hodně náročná. Počítám, že až někdy uvidíme znovu naše rodiny, tak nám vyčtou, jak málo času s nimi trávíme.
Gus: Nejrychleji se nyní rozrůstá množství práce. Minulý týden jsem byl vzhůru 70 hodin v kuse a celou dobu jsem dělal na seriálu. Když jsem šel konečně spát, tak se mi zdálo o tom, že všichni lidé mají nad hlavami malé zelené diamanty.
Geoff: Nenechejte si od Guse nakecat jak tvrdě pracuje. Je stejně línej jako my všichni.


GameSpy: Jak vidíte svoji budoucnost? Vedoucí studií produkujících stovky herních seriálů? Nebo Vám stačí tvorba několika málo projektů?

Matt: Nechceme si naložit víc než dokážeme unést. Momentálně jsme vytížení na maximum. Ale doufáme, že pokud přibereme nové lidi, tak zvládneme i nějaký nový projekt. Naši fanoušci nás mají rádi a nechceme jim to oplatit spoustou nekvalitních projektů.
Geoff: Umíme žonglovat jen s několika míčky. Se dvěma, abych byl přesnější. A nemyslím to moc obrazně.


GameSpy: Nyní k příběhu Strangerhoodu. V Red vs Blus byl příběh pochopitelný pro každého kdo hrál Halo. Nebo pro každého kdo někdy hrál CTF střílečku. Prostě dva týmy, dvě základny. Červení nesnáší modré a obráceně. Prostě to tak je a není třeba to divákům vysvětlovat. Ale ve Strangerhoodu, jste museli diváky seznámit s příběhem úplně od základu. Navíc tam máte tucet charakterů. Bylo obtížné, vytvořit něco takto od základu?

Matt: Co? Nějak jsem se ztratil už někde ve čtvrtině otázky. Ano bylo obtížné představit divákům postavy, nastínit základní příběh a myšlenku bez jakéhokoliv záchytného bodu. Navíc tak učinit v pětiminutových celcích, které vycházejí jednou za pár týdnů. Jedinou výhodou je, že tvoříme parodii na situační komedie a reality show. Snad to pomůže divákům rychleji proniknout do děje. Zatím se zdá že to funguje.
Gus: Je to hodně jiné. Základní myšlenka seriálu je rozptýlena v několika prvních dílech. Poté již bude možno koukat nezávisle na libovolný díl. Nebo několik dílů přeskočit. Stejně jako v běžných situačních komediích.
Geoff: To je na mě moc dlouhá otázka.


GameSpy: Vše do seriálu jste si vytvářeli sami. Stali se z Vám přeborníci přes stavební mód? Děláte i nějaké zvláštnosti? Jako třeba zbourání celé zdi jen pro lepší záběr kamery?

Matt: Jsme nuceni dělat hromadu zvláštností. Máme třeba skoro vše v několika verzích. Několik kopií parcel, domů, místností. Máme také mnoho kopií stejných postav s různými vlastnosti. Pokud má ve scéně hrát naštvaný Wade, musí si dát všichni ostatní Wadové odchod.


GameSpy: A co pohyb rtů? Měníte texty tak aby odpovídali pohybu úst. Je to tak, že?

Matt: Velmi často ano.Je to metoda "pokus/omyl" s velkým množstvím omylů. Občas se snažíme vytvořit nový záběr, který by lépe vyhovoval našemu textu. Nejhorší je zaměnit jednotlivá slova aniž by se změnil smysl celé věty.
Gus: Zakoupily jsme několik slovníků. Často nám pomohou nalézt vhodná synonyma.
Geoff: Mnohdy naše slovníky využívá zmiňovaný pásovec. Zvyknul si na nich sedávat.


GameSpy: Není ta práce už někdy únavná? Nemíváte chuť praštit pěstí do monitoru?

Matt: Ne. Monitory jsou drahé a naše pěsti křehké a slabé. Ale často máme často chuť vzít neposlušného sima a hodit ho do bazénu bez schůdků.
Gus: Pouze pokud Dr. Chalmers zase mává že potřebuje na záchod a vy musíte natáčení přerušovat, aby se vám nepodělal čtyřikrát denně.


GameSpy: Jak dlouho trvá natočení pětiminutové epizody? A jak dlouho trvá její následné sestříhání?

Matt: Natáčení a stříhání děláme součastně. Ale vytvoření celé epizody nám zabere něco přes víkend. Ale stále se zlepšujeme. Stejně jako v Red vs Blue.


GameSpy: Jak ovládáte jednotlivé Simy? Podle mě to musí být problematičtí herci. Já měl problém aby se dohodli kdo půjde do koupelny.

Matt: Tohle je problém. A podplácení simeleony nefunguje.
Gus: Jak již zmínil Matt. Máme naklonovanou každou postavu. Takže pokud se Wade1 chová natvrdle, tak ho pošleme do jiné místnosti a místo něj jde hrát Wade2.


GameSpy: Nemůžete nám na konec prozradit něco z příštích dílů Strangerhood? No tak. Nikomu to neřekneme.

Matt: Tak dobře. Všechna tajemství vám řekneme hned po ukončení rozhovoru.
Gus: Nedávno jsem někomu vykecal děj dalšího dílu. Matt se naštval a zamknul mě do klece. Zpátky do ní nechci.
Geoff: Wade a Griggs budou mít ve čtvrté sérii dítě.





Převzato z GameSpy.com

Překlad: Glutton







© copyright HotGames, design by Laku
www.thesims2.cz - na titulní stranu
The Sims 3
The Sims 3 - nová generace přichází!
Koupit Koupit datadisk Volný čas
FreeTime Balíčky/kolekce Bon Voyage Seasons Mazlíčci Ve světě podnikání Noční život Univerzita Články Sims 2 Download Ostatní
Komunita
Vracíte se k nám rádi? Nastavte si je jako výchozí pro Internet Explorer! Patří naše stránka mezi vaše oblíbené? Přidejte si ji do záložek (oblíbených položek)! Čtete rádi naše novinky? Odebírejte je pomocí RSS!
Přidej na Seznam
Kupte si
Sims 2: Příběhy trosečníků Koupit Sims 2: Příběhy trosečníků Koupit Sims 2: Pro Teenagery (Teen Style) Koupit Sims 2: Bon Voyage (Šťastnou cestu) Koupit Sims 2: Příběhy mazlíčků Koupit Sims 2: H&M Móda Koupit Sims 2: Celebration! - uspořádejte pořádný večírek! Koupit Sims 2: Roční období (Seasons) - rozmary počasí vstupují do světa simů! Koupit The Sims Životní příběhy (Life Stories) - prožívejte příběhy simů! Koupit
Návštěvnost






TheSims2.sk The Sims 2 Vokr.com Česká stránka o Need for Speed: ProStreet