The Sims 2.cz - komunitní centrum o simících

Speciál o hře Spore Informace o novém datadisku

Rozhovor o StrangerHoodu- záznam chatu

Zajímáte se o seriál Strangerhood? Zajímá Vás jak tvorba takového seriálu probíhá? 11.11.2004 proběhl chat s tvůrci a tak přináším překlad zajímavých věcí z chatu:

Jak často plánujete vydávat nové epizody?

Nové epizody budeme vydávat jednou za dva týdny. Až získáme více zkušeností s tvorbou, tak ho zkusíme vydávat týdně.


Kolik epizod plánujete vydat?

Vydáme minimálně 22 epizod. Možná víc, pokud si to příběh vyžádá.


Jak Vás napadlo dělat Strangerhood?

S myšlenkou ne vytvoření parodie reality show a situačních komedií jsme si pohrávali již dříve. Potom se nám do rukou dostalo The Sims 2 a my si uvědomili, že se pro to perfektně hodí.


Kolik hodin trvá vytvoření jedné epizody?

Kolem 60 hodin.


Strangerhood se mi líbí. Ale nestane se časem stereotipní? Plánujete nějaký složitější příběh?

Obojí. Máme v plánu pár zajímavých věcí. Jde o to jestli je naši herci budou ochotní zahrát.


Máte už napsaný celý scénář a nebo improvizujete a píšete ho postupně během natáčení?

Obojí. Máme hrubou představu o ději. Co se kdy stane. Ale přesné dialogy píšeme pro každou epizodu až těsně před natáčením.


Setkáme se v příštích dílech s novými postavami?

Strangerhood paroduje americké televizní show. Takže budeme nové postavy přidávat stejným způsobem, jako se tomu děje v oněch show - tedy až začneme být naprosto zoufalí. Očekávejte nové postavy brzy.


Máte k dispozici nějaké speciální nástroje? Třeba na odstranění bublin při mluvení apod.

Používáme stejné prostředky jako jste si koupili na pultech vy. Bubliny jsou skryty šikovnou pozicí kamery nebo fotomontáží.


Jak děláte synchronizaci úst a mluvené řeči?

Na to bohužel žádný trik neexistuje. Je třeba jen hodně trpělivosti. Někdy musíme přepsat dialogy, aby odpovídaly pohybu úst. Samozřejmě význam dialogu necháme. Jen zaměníme slova.


Postavy The Sims 2 se chovají podle svých vlastností. Dokážou tedy některé z nich věci které jiné postavy nemůžou zahrát?

Z těchto důvodů máme postavy naklonované. Třeba v jednom domě máme šest Wadů. Jeden je třeba společenský bordeláš. Druhý je čistotný, ale plachý. Atd. Také má každý klon jiné vztahy s ostatními postavami. takže pokud chceme aby se Wade naštval, tak pošleme všechny hodné Wady pryč a necháme jejich zlého bratra řádit.


Máte i kopie stejných domů (s různým seskupením postav)?

Tohle by bylo šílenství. A k vytváření je šílenství potřeba. Máme zhruba deset Samových (a Wadových) domů mezi kterými se můžeme rychle přepínat.


Dělají simové při natáčení videa občas nečekané věci? Používáte tyto nepovedené kousky v seriálu?

Samozřejmně. Je to trochu jako skutečné natáčení. Spousta gagů vzniká nečekaně. A jsou lepší než jste je původně zamýšleli. Tak je použijete a prohlásíte se za uměleckého génia.


Můžete dát příklad něčeho nečekaného?

Třeba Tovarův knír začal záhadně při blízkých záběrech mizet. Tak jsme mu ho oholili (nechali uhořet). je to snazší než přepracovávat znovu celý obličej.


Používáte pro činnosti simů skriptování a nebo použiváte klasické akce, které umožňuje hra?

Pouze klasické akce. Zapauzujeme hru, zadáme příkazy a zkusíme to spustit.


Co když potřebujete sestříhat jeden záběr z několik úhlů. To pokaždé musíte točit celou scénu několikrát? (vždycky znovu rozmísti postavy, zadat jim co mají dělat a doufat že to udělají pokaždé stejně)

Přesně.


Fanoušci hry zkoušení přijít na to, jak ve hře skriptovat chování postav. Usnadnilo by Vám to práci na dalších epizodách?

Nepochybně.


Neznám přesné možnosti The Sims 2. Ovládá postavy několik hráčů nebo všechny ovládá jeden člověk?

Všechny postavy ovládá jeden člověk. Celou epizodu by mohl vytvořit jeden člověk na jednom počítači. Jen by to zabralo mnohem více času.


Je umělý smích trvalou součástí seriálu?

Umělý smích má speciální důvod. takže bude použit ve více epizodách.


Namluvené hlasy jsou skvělé. Namlouváte je vy, nebo profesionálové.

Pár z nich jsou profesionálové. Kupříkladu Catherine a Sam.


Kdo mluví Wada?

Joel Heyman. Vybrali jsme ho protože mluví jako typický hloupý týpek. Ale ve skutečnosti je Joe chytrej.


Kde berete hudbu do seriálu?

Máme jednoho talentovaného známého v Bostonu. Dělá nám všechnu hudbu i zvuky. Napsal pro nás i uvodní skladbu seriálu "Crazy ZOO".


Co je s Mr. Chalmersem? Proč je pořád tak protivný?

Ztratil paměť. Nevzpomíná si jak nebýt protivný.


Dáte někdy postavy ze seriálu ke stažení?

Nejspíše ano.


Budete v seriálu využívat vymožeností datadisků?

Je to velmi pravděpodobné.


Jaký program používáte pro editaci videa?

Adobe Premiere Pro 1.5


Jaký program používáte pro nahrávání zvuku?

Adobe Audition





Překlad: Glutton







© copyright HotGames, design by Laku
www.thesims2.cz - na titulní stranu
The Sims 3
The Sims 3 - nová generace přichází!
Koupit Koupit datadisk Volný čas
FreeTime Balíčky/kolekce Bon Voyage Seasons Mazlíčci Ve světě podnikání Noční život Univerzita Články Sims 2 Download Ostatní
Komunita
Vracíte se k nám rádi? Nastavte si je jako výchozí pro Internet Explorer! Patří naše stránka mezi vaše oblíbené? Přidejte si ji do záložek (oblíbených položek)! Čtete rádi naše novinky? Odebírejte je pomocí RSS!
Přidej na Seznam
Kupte si
Sims 2: Příběhy trosečníků Koupit Sims 2: Příběhy trosečníků Koupit Sims 2: Pro Teenagery (Teen Style) Koupit Sims 2: Bon Voyage (Šťastnou cestu) Koupit Sims 2: Příběhy mazlíčků Koupit Sims 2: H&M Móda Koupit Sims 2: Celebration! - uspořádejte pořádný večírek! Koupit Sims 2: Roční období (Seasons) - rozmary počasí vstupují do světa simů! Koupit The Sims Životní příběhy (Life Stories) - prožívejte příběhy simů! Koupit
Návštěvnost






TheSims2.sk The Sims 2 Vokr.com Česká stránka o Need for Speed: ProStreet